Gå til innhold
  • Bli medlem

Shoftshell bukse


jonnern82

Anbefalte innlegg

Hei!

Er ute etter en skikkelig lett sommer bukse for fjellvandring. Kom over denne http://www.outdoorresearch.com/site/cirque_pants_m_s.html i en butikk. Satt godt og var ekstremt komfortabel og lett. Men, jeg har ingen erfaringer med shoftshell materiale. Puster dette materialet godt nok til varme sommerdager?!

Har fra tidligere Traverse-buksa, elsker den, men blir noe tung/klam på de varme dagene..

Gjerne kom med andre tips:)

Jon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er store forskjeller på softshell også da, så ikke så lett å gi ett generelt tips egentlig. Har en softshell fra arcteryx som jeg er veldig fornøyd med. Den føles myk og behagelig, og jeg har ikke opplevd å bli klam i den, men på en annen side har jeg ikke testet den på de varmeste dagene heller.

Det finnes tykke og tynne, vanntette og vannavvisende osv, alt dette vil påvirke hvor bra de fungerer etter ønske.

Har hatt noen rimeligere softshell jakker tidligere som jeg har opplevd som veldig klamme og ubehagelige, men buksa mi har er ikke sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.