BJV Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Har for ikke alt for lenge gått til innkjøp av en Gregory Whitney-ryggsekk. Det er jo en bra sekk, men den knirker noe alvorlig!! Knirkingen kommer fra bæresystemet der diverse komponenter gnager mot hverandre. Vil dette bli bedre med tiden mon tro, og finnes det noen kjerringråd for å bøte på problemet? Mener jeg har sett det er flere på forumet som har samme sekk, hadde vært interessant å se om det er et gjennongående problem på disse modellene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bolletog Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 mulig din sekk knirker mer enn mine...men alle mine anatomiske sekker knirker til en viss grad, men ikke så mye at det skulle gå utover turgleden eller humøret jeg har da osprey aether 70 og lundhags 90 liter...begge har vel en slags skinne/bøyle i seg som jeg antar knirker litt med nok vekt i sekken hatt recon pack, men den lagde ikke et eneste pip selv om jeg hadde over 30 kg i den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aspiranten Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Mine også knirker. Helt normalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nisso Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Palisaden min knirker også, men ikke noe mer enn at jeg må høre etter for å legge merke til det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
seven Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg hadde en knirkete Recon pack. Fikk tips om å gnukke et stearinlys på gnissepunktene. Funket fint for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BJV Skrevet 9. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2011 Vil presisere at dette dreier seg om knirking langt over snittet, jeg har hatt mange sekker før som aldri har vært i nærheten av dette støynivået. Stearintipset var interessant, skal testes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikke Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Brukte matolje, da ble det stille. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strebus85 Skrevet 9. mai 2011 Del Skrevet 9. mai 2011 Min Bergans Alpinist knirker den også, men jeg har aldri funnet ut hva det er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
torese Skrevet 10. mai 2011 Del Skrevet 10. mai 2011 Hei, Jeg kjøpte en slik i høst men har ikke hatt gleden av bruke sekken på tur enda. Jeg kan fylle sekken og ta meg en rundt i nabolaget for å sjekke. Trenger da flere detaljer. Hva har du i sekken når den knirker. Pakker du tyngden i bunnen eller toppen. Knirker den med en gang eller etter noe tid. Kan det være noe som ikke er festet? hva med reguleringent til vinkelen på hoftebeltet?? kan det være noe plastikk som har brudd og dermed ikke stabiliserer som det skal? Har du snakket med leverandøren? mvh tore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.