Hjalmar Skrevet 4. mai 2011 Skrevet 4. mai 2011 Hadde egentlig planlagt Finse - Kjeldebu - Krækkja - Haugastøl, (fre-søn) - men turfølget mitt ble forhindret Utfordringen nå er at en mulig stand in ikke kommer seg til Oslo før fredags kveld, dvs at vi er tidligst på Finse lørdags morgen. Siden Krækkja bare har åpent i helga, sliter vi med planlagt rute. (fordi vi da ville vært på Krækkja søn-man) . Har tenkt på å snu ruta men da må vi ned til Dyranut, og da det blir en drøy taxitur til Hauastøl/Geilo. Er det noen som har forslag? ønsker primært skitur, men fottur er også aktuelt. Ønsker helst å være over tregrensa. Kjøring eller tog fra Oslo er ok. Håper på noen tips slik at jeg kommer meg på tur likevel, er rimelig tursjuk nå! Siter
Lindap Skrevet 5. mai 2011 Skrevet 5. mai 2011 Tror det var noen på forumet her som skrev at Rondane hadde så lite snø i påsken at det egner seg for fottur nå. Let litt på vandringsforumet, da finner du det sikkert tilbake. Siter
Hjalmar Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Skrevet 5. mai 2011 Har bestemt oss for å ta Taxi fra Dyranut. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.