Gå til innhold
  • Bli medlem

Lundhags Park

Gjest PaperCut

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Lundhags er vanligvis ganske stive og de mykner ikke så mye i selve skoen, men litt i skaftene. Nå er dette en forholdsvis lav modell og jeg har bare brukt høye Lundhags sko. Nå har jeg et par Alfa Hjerkin grip, men lengter veldig tilbake til Lundhags. Jeg er veldig fornøyd med disse skoene selv om de er litt stive. Kjøp dem så store at du får plass til en såle og tykke sokker. Noen modeller har en tendens til å krympe litt når de blir gamle. Ca. et halvt nr.

Gjest PaperCut
Skrevet

heh, rart det med størrelsen, for jeg tenkte at str 45 som jeg prøvde, var akkurat litt for store til sommerbruk. Jeg hadde på meg to ullsokker av medium tykkelse, og de passet ganske bra. Høyden i skoen var såpass bra at jeg trolig hadde fått inn en ekstra såle også.

Det eneste som bekymrer meg litt, er om disse blir litt for tette for mine føtter, men jeg tror jeg prøver.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.