Gjest PaperCut Skrevet 30. april 2011 Skrevet 30. april 2011 XXL har disse til 1000kr - var innom og prøvde dem, men de føles veldig stive. Er det noen som har erfaring med dem og hvor lang tid det tar å gå dem inn? http://www.naturkompaniet.se/Product/Product.aspx?id=67396 Siter
REs Skrevet 1. mai 2011 Skrevet 1. mai 2011 Lundhags er vanligvis ganske stive og de mykner ikke så mye i selve skoen, men litt i skaftene. Nå er dette en forholdsvis lav modell og jeg har bare brukt høye Lundhags sko. Nå har jeg et par Alfa Hjerkin grip, men lengter veldig tilbake til Lundhags. Jeg er veldig fornøyd med disse skoene selv om de er litt stive. Kjøp dem så store at du får plass til en såle og tykke sokker. Noen modeller har en tendens til å krympe litt når de blir gamle. Ca. et halvt nr. Siter
Gjest PaperCut Skrevet 1. mai 2011 Skrevet 1. mai 2011 heh, rart det med størrelsen, for jeg tenkte at str 45 som jeg prøvde, var akkurat litt for store til sommerbruk. Jeg hadde på meg to ullsokker av medium tykkelse, og de passet ganske bra. Høyden i skoen var såpass bra at jeg trolig hadde fått inn en ekstra såle også. Det eneste som bekymrer meg litt, er om disse blir litt for tette for mine føtter, men jeg tror jeg prøver. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.