Thess Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Hei! Jeg skriver bacheloroppgave om Turtagrø Hotel og har i den forbindelse laget en spørreundersøkelse som jeg trenger deg som har vært på Turtagrø til å svare på! Den består av 19 spørsmål og tar 3 -4 minutter å gjennomføre. Den er helt anonym. Jeg er veldig takknemmelig for alle svar, håper på stor deltakelse Tykk på linken under for å ta undersøkelsen https://web.questback.com/theresefrivoll/turtagro/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjellrypa Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Hei, kan du si litt mer om oppgaven din? Fikk nesten følelsen av at du studerer markedsføring, men hvis jeg kjenner sammenhengen forstår jeg det muligens bedre. Lykke til med oppgaven! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thess Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 Hei! Ja, jeg studerer økonomi og administrasjon og skriver oppgaven i forbindelse med markedsføring så det stemmer! Kort sagt så går oppgaven ut på å se på hvordan Turtagrø Hotel kan bli enda mer attraktivt. Denne undersøkelsen bygger på noen intervjuer jeg har hatt med gjester fra hotellet angående deres assosiasjoner til stedet. Nå skal jeg prøve å finne ut hvor sterke assosiasjonene er, i tillegg til å se litt på hvor stor kjennskapen er og om det er noe som kan forbedres. Jeg ser også på om Turtagrø burde satse på flere målgrupper en de gjør i dag. Håper dette gav litt mer innsikt! Takk for interessen! Og det er bare å fortsette å ta undersøkelsen jeg trenger enda flere svar:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjellrypa Skrevet 30. april 2011 Del Skrevet 30. april 2011 Takk skal du ha. Jeg tror jeg nøyer meg med å besvare undersøkelsen én gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thess Skrevet 30. april 2011 Forfatter Del Skrevet 30. april 2011 Haha ja selvfølgelig, det ble litt feil formulert! Mente til andre som ikke har tatt den:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svas Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Kan du definere ekstremsport? Min definisjon av det er luftsport, så som basehopp, fallskjermhopp, med mer. Toppturer osv. er ikke ekstremsport. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chris B. Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 Kan du definere ekstremsport? Min definisjon av det er luftsport, så som basehopp, fallskjermhopp, med mer. Toppturer osv. er ikke ekstremsport. Sykling ned bratte fjell i høy fart er ekstremsport. Rafting i elver med katogori 5 stryk er også ekstremsport. Friklatring er vell ekstremsport det å.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thess Skrevet 5. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2011 Da er undersøkelsen avsluttet, tusen takk til alle som har svart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.