Eirik78 Skrevet 19. mars 2014 Skrevet 19. mars 2014 Kan vel se ut som det endelig er helt kroken på døra for den sjappa der! Titter man på facebooksidene så er det null aktivitet der i år. Tilbakemeldinger fra brukerne er ikke lenger synlig. Ikke så rart kanskje, det raste hele tiden inn negative henvendelser fra kunder der som ikke fikk varene sine. Siter
BjornTA Skrevet 19. mars 2014 Skrevet 19. mars 2014 Var innom butikken på Lillestrøm i går. Den var åpen og "in business". Har ikke prøvd nettbutikken. Siter
arcticboots Skrevet 19. mars 2014 Skrevet 19. mars 2014 Kanskje ikke gi opp håpet helt, enda ? Får håpe at det dukker opp snart. Sjøl sendte jeg dem en mail uten å være ufin, og dagene etterpå var varen i postlinja ( cirka en måned siden) Siter
jso Skrevet 29. mars 2014 Skrevet 29. mars 2014 Fikk tingene mine, jeg, men det tok litt tid. Ni dager. Var seff fordi de ikke har alt de selger på lager, men må bestille det. Hadde jeg visst dette (det er opplyst om dette på sidene deres), hadde jeg bestilt et annet sted, evt fra England eller noe. Bestilte jo fra Norge fordi jeg ville ha det litt kjapt! edit: må også opplyse om at jeg har bestilt ting derfra tidligere, og de har kommet dagen etter. Siter
+zimwalker Skrevet 29. mars 2014 Skrevet 29. mars 2014 I nettbutikken får jeg nå opp flg. tekst når jeg klikker meg inn på en vare: "Amfibi gjennomgår noen interne endringer og kjøpsmulighet vil være deaktivert inntil videre. Vår butikk på Lillestrøm er fortsatt åpen. Send oss gjerne e-post: [email protected]" Siter
Thomas E Skrevet 29. mars 2014 Skrevet 29. mars 2014 Bestilte en julegave her som jeg fikk i slutten av februar. Fikk INGEN svar på mail overhodet eller noe info i det hele tatt om lagerstatus. Er den verste servicen jeg har vært borti. Siter
Gjest Mareng Skrevet 26. august 2017 Skrevet 26. august 2017 Jeg ser Amfibi har en vare som er priser lavere enn andre steder. Er det trygt å bestille fra de nå? Jeg lurte på å bruke klarna faktura, da har jeg en liten ekstra sikkerhet. Siter
Gjest Mareng Skrevet 26. august 2017 Skrevet 26. august 2017 (Ved nærmere ettertanke, kanskje jeg bare bestiller fra en seriøs og pålitelig butikk med god kundeservice, og betaler noen kroner mer for det)... Siter
Gjest Turlyst Skrevet 26. august 2017 Skrevet 26. august 2017 18 minutter siden, Mareng skrev: Er det trygt å bestille fra de nå? Jeg lurte på å bruke klarna faktura, da har jeg en liten ekstra sikkerhet. Veldig relevant problemstilling. Ditt spørsmål er et godt eksempel på hvor vanskelig det er å bygge opp omdømmet igjen. Siter
+Blaser Skrevet 26. august 2017 Skrevet 26. august 2017 Jeg bruker alltid klarna. Har bestilt i fra de og ikke opplevd problemer. Dog skal det sies at jeg bestilte noe Exped utstyr forrige uke, men ordren ble kansellert. Dette skylde ikke de, men heller Exped som ikke kan levere før på vårparten. Dette fikk jeg på mail. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.