Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan vel se ut som det endelig er helt kroken på døra for den sjappa der!

Titter man på facebooksidene så er det null aktivitet der i år. Tilbakemeldinger fra brukerne er ikke lenger synlig. Ikke så rart kanskje, det raste hele tiden inn negative henvendelser fra kunder der som ikke fikk varene sine.

Annonse
Skrevet

Kanskje ikke gi opp håpet helt, enda ? Får håpe at det dukker opp snart. Sjøl sendte jeg dem en mail uten å være ufin, og dagene etterpå var varen i postlinja ( cirka en måned siden) 

  • 2 uker senere...
Skrevet

Fikk tingene mine, jeg, men det tok litt tid. Ni dager. Var seff fordi de ikke har alt de selger på lager, men må bestille det. Hadde jeg visst dette (det er opplyst om dette på sidene deres), hadde jeg bestilt et annet sted, evt fra England eller noe. Bestilte jo fra Norge fordi jeg ville ha det litt kjapt!

edit: må også opplyse om at jeg har bestilt ting derfra tidligere, og de har kommet dagen etter.

Skrevet

I nettbutikken får jeg nå opp flg. tekst når jeg klikker meg inn på en vare:

 

"Amfibi gjennomgår noen interne endringer og
kjøpsmulighet vil være deaktivert inntil videre. Vår
butikk på Lillestrøm er fortsatt åpen. Send oss
gjerne e-post: [email protected]"

 

 

  • 3 år senere...
Skrevet

Jeg ser Amfibi har en vare som er priser lavere enn andre steder.

Er det trygt å bestille fra de nå? Jeg lurte på å bruke klarna faktura, da har jeg en liten ekstra sikkerhet.

Skrevet

(Ved nærmere ettertanke, kanskje jeg bare bestiller fra en seriøs og pålitelig butikk med god kundeservice, og betaler noen kroner mer for det)...

Gjest Turlyst
Skrevet
18 minutter siden, Mareng skrev:

Er det trygt å bestille fra de nå? Jeg lurte på å bruke klarna faktura, da har jeg en liten ekstra sikkerhet.

Veldig relevant problemstilling. Ditt spørsmål er et godt eksempel på hvor vanskelig det er å bygge opp omdømmet igjen. 

Skrevet

Jeg bruker alltid klarna.

Har bestilt i fra de og ikke opplevd problemer.

Dog skal det sies at jeg bestilte noe Exped utstyr forrige uke, men ordren ble kansellert.  Dette skylde ikke de, men heller Exped som ikke kan levere før på vårparten. Dette fikk jeg på mail.

  • Liker 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.