Gå til innhold
  • Bli medlem

Funnet: Digital kamera funnet på vei opp til Hardangeljøkulen


Mads G

Anbefalte innlegg

Digital kamera funnet langfredag på vei mot toppen av Hardangerjøkulen.

Kameraet er inntakt og siste bilde ble tatt 14.april av Jøkulhytta, og det kan se ut som de har overnattet der.

Hadde vært artig å finne eieren, og er takkmemlig for tips til hvordan jeg kan finne vedkommende.

På forhånd takk.

Mads Guttormsen

Tlf: 48 26 41 19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digital kamera funnet langfredag på vei mot toppen av Hardangerjøkulen.

Kameraet er inntakt og siste bilde ble tatt 14.april av Jøkulhytta, og det kan se ut som de har overnattet der.

Hadde vært artig å finne eieren, og er takkmemlig for tips til hvordan jeg kan finne vedkommende.

På forhånd takk.

Mads Guttormsen

Tlf: 48 26 41 19

Sjansen er stor for at dette er folk som har bodd på Finsehytta eller 1222. Du kan jo sende dem en mail og høre om noen der har sagt fra om mistede ting.. Det ville i alle fall jeg gjort om jeg hadde mistet kameraet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.