fjellkaren Skrevet 24. april 2011 Skrevet 24. april 2011 Hei, er det noen som kjenner til en enkel og lett selebukse for sommerbruk? Har slitt litt med å finne det i butikker. Bruken er enkle fjellturer sommerstid av kaliber langs T-merka løyper osv. Tenker meg en bukse som er tynn, luftig og ledig, og ikke "bukse med påsydde bukseseler", men som går litt opp på ryggen bak og magen foran slik formen er på tradisjonelle selebukser. Gjerne glidelås i siden for lufting. Noen tips??? Takker, -FjK Siter
REJOHN Skrevet 24. april 2011 Skrevet 24. april 2011 Sitat Hei, er det noen som kjenner til en enkel og lett selebukse for sommerbruk? Har slitt litt med å finne det i butikker. Bruken er enkle fjellturer sommerstid av kaliber langs T-merka løyper osv. Tenker meg en bukse som er tynn, luftig og ledig, og ikke "bukse med påsydde bukseseler", men som går litt opp på ryggen bak og magen foran slik formen er på tradisjonelle selebukser. Gjerne glidelås i siden for lufting. Noen tips??? Takker, -FjK Beskrivelsen du gir passer godt på Norrøna Dovre. Det er (selvfølgelig) Gore-Tex, jeg bruker buksa hele året. Siter
Raines Skrevet 25. april 2011 Skrevet 25. april 2011 Jerven har en bukse med seler som kan tas av,og forhøyet bak. Men mangler lufting i sidene,har borrelås i stedet for knapp foran,samt borrelås på sidene. Dette er en god bukse å gå i,er veldig lett og tørker fort,har dog ikke brukt buksa i regn,så er litt usikker på hvor vanntett den er. Ta en titt på siden til jerven,står litt om den der. https://jerven.secure.flexiweb.no/productview/20234153/ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.