bonzai Skrevet 14. april 2011 Skrevet 14. april 2011 Er det noen som vet når det bruker å bli såpass lite snø på Saltfjellet at man kan dra på fottur der? Har planer om en liten tur fra Tollådalen til Nordre Bjøllåvatnet. Siter
Balle Skrevet 14. april 2011 Skrevet 14. april 2011 Hei. Sjekk med Statskog Nordland. Der får du som regel førstehånds meldinger ang. vær og føre. Siter
Vandrefalk Skrevet 14. april 2011 Skrevet 14. april 2011 Den turen du beskriver skulle greit kunne gjøres fra St.Hans og utover... Siter
Siig Skrevet 23. april 2011 Skrevet 23. april 2011 Begynnelsen av juli kan du vandre til fots uten problemer. Fisket må du vente til rundt den 10-15 juli. Siter
rotehodet Skrevet 23. april 2011 Skrevet 23. april 2011 PS! Jeg vet ikke helt hvordan det er på den siden av E6 da jeg pleier å være på den andre siden, men hvis det er like mye morene i de traktene som det er på andre siden så ville jeg ta høyde for det! Husk! gamasjer Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.