500fjell Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Hei! Jeg klarte å gjøre den tabben at jeg lastet inn kart på min Garmin 60cx mens MapSource var i en slags Demomodus. Dermed ble også GPSen satt i Demomodus, og jeg klarer ikke å få den tilbake i normal igjen. Det er Micro SD-kortet som jeg ikke får endret. Problemet er at jeg ikke får overført kart fra MapSource lenger. Jeg får bare en feilmelding om at jeg ikke har nok minne på kortet. Har prøvd å surfe rundt på nettet etter en løsning, men har fortsatt ikke funnet noen andre enn at jeg må kjøpe et nytt Micro SD-kort... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kardam Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Prøv med å ta ut minnekortet, slå på GPSen. Tror den starter i normal modus. Bruk en PC til å slette alt på kortet. Sett det inn og legg inn nye kartruter Tatt ut fra glemselen så jeg er ikke sikker på om det virker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.