500fjell Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 Hei! Er det noen som kjenner til en skikkelig butikk i New York som spesialiserer seg på fjellsport og klatring (type Sportsnett her i Norge)? Siter
Fjogge Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 Mener jeg så en del klatreutstyr hos Tent & Trails som ligger like ved Ground Zero www.tenttrails.com Siter
larschu Skrevet 15. april 2011 Skrevet 15. april 2011 Tent&Trails har MYE fint til ca. halvpris av norske priser. De har klatreutstyr fra en rekke produsenter. En av eiernes/medarbeiderns kone er faktisk fra Bodø også. Det første jeg hørte i det jeg kom inn døra var: Hey, du er fra Norge eller hva? (Jeg var ikledd Norrønajakke+lue) Siter
500fjell Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Skrevet 2. juni 2011 Tusen takk for tipset om Tent & Trails! Var innom der i går, og de hadde utrolig mye bra utstyr for enhver friluftsfant! Måtte holde meg i skinnet for å ikke handle mer enn nødvendig. Hilsen Sondre som i skrivende stund sitter i en skyskraper, langt fra norske fjell Siter
anderfo Skrevet 2. juni 2011 Skrevet 2. juni 2011 Det er kanskje for seint nå, men Eastern Mountain Sports (EMS) har også butikker i New York... Jeg har bare brukt nettbutikken (da jeg bodde i Canada i fjor) men den var bra. Bra priser, særlig når de har "spesialtilbud". Fikk meg isklatrestøvler til under 1/3 av norsk pris. Siter
500fjell Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Skrevet 4. juni 2011 Det er kanskje for seint nå, men Eastern Mountain Sports (EMS) har også butikker i New York Takk for tipset, Anders! Tok en tur innom EMS i dag (530 Broadway), og de hadde mye interessant (dog noe dyrere enn Tent&Trails)!! Spesielt mye spennende lesestoff om alpin klatring og klatring generelt. Brente av noen kroner der også visst... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.