Gå til innhold
  • Bli medlem

Alternativ til Bergans Dynamic

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei folkens.

Jeg kjøpte min Dynamic i høst (og var egentlig godt fornøyd med den!), og var en av de få heldige i Bodø som fikk den med vannavvisende glidelås i front... Meen... så fikk jeg det problemet at strikkene løsnet. Først i hetta, og så to ganger i livet. Nå har jeg nettop fått beskjed om at jeg får ny jakke, men da får jeg helt sikkert ikke den vannavvisende glidlåsen i fronten... så da er jeg litt usikker på om jeg vil ha den likevel!?!

Så det jeg lurer på er om det finnes noen som har noen gode forslag til en annen jakke? Jeg er avhengig av å ikke måtte betale så mye imellom, da min studenttilværelse ikke tillater dette.....

Hilsen Eirik

Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Takk for tipset :)

Den så faktisk ganske grei ut!

Hilsen Eirik

PS: alle svar mottas med stor takk!! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.