Gjest Anonymous Skrevet 1. februar 2005 Skrevet 1. februar 2005 Hei folkens. Jeg kjøpte min Dynamic i høst (og var egentlig godt fornøyd med den!), og var en av de få heldige i Bodø som fikk den med vannavvisende glidelås i front... Meen... så fikk jeg det problemet at strikkene løsnet. Først i hetta, og så to ganger i livet. Nå har jeg nettop fått beskjed om at jeg får ny jakke, men da får jeg helt sikkert ikke den vannavvisende glidlåsen i fronten... så da er jeg litt usikker på om jeg vil ha den likevel!?! Så det jeg lurer på er om det finnes noen som har noen gode forslag til en annen jakke? Jeg er avhengig av å ikke måtte betale så mye imellom, da min studenttilværelse ikke tillater dette..... Hilsen Eirik Siter
Gjest Anonymous Skrevet 2. februar 2005 Skrevet 2. februar 2005 Takk for tipset Den så faktisk ganske grei ut! Hilsen Eirik PS: alle svar mottas med stor takk!! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.