gremlin Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Som mange andre driver jeg å leter etter ett Sigg Tourist kjelesett, men nå har jeg også lest om en billigere taiwan kopi av sigg tourist! Noen som kjenner til dette og evt., kan hjelpe meg på rett spor? Hva med optimus edelweiss som også er omtalt her og der på www.spiritburner.com? Og finnes det andre alternativer/kopier av Sigg tourist settene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
runegutt123 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Har du adresse til taiwanklonen? Man får aldri nok Sigg Turist Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gremlin Skrevet 9. april 2011 Forfatter Del Skrevet 9. april 2011 Nei desverre, jeg leter og leter........ hadde håpet å finne en hong kong butikk, men sålangt ingen napp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.