Gå til innhold
  • Bli medlem

Sommer i Oslo! Fotturføre i påsken


panda

Anbefalte innlegg

Slik det ser ut nå med femten grader i skyggen og trolig rundt 20 grader og strålende sol i helgen så tror jeg det vil være gode forhold for fotturer og sykkelturer i deler av marka i påsken.

Jeg var på Årvollåsen i går og det gikk greit å gå på et hardt og tynt is/snølag som neppe vil vare mer enn noen dager. Store åpne flekker opp mot 400 meter. Vil tro at sykkelforholdene på endel veier også kan finne på å være gode, særlig mot slutten av påsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veiene som har hatt skiløyper vil nok være dårlig til sykling en stund fremover. Sist islaget i bunn tar tid å bli kvitt.

Jeg gikk senest på ski i lillomarka i kveld. antydning til 2 dammer i løypa, ingen bare flekker.

Veien som er brøytet om vinteren er nok bare stort sett. Dvs at du kan jo sykle fra f.eks Stryken gjennom marka til Maridalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.