Jakob Skrevet 6. april 2011 Skrevet 6. april 2011 Kære FF´ere. Blot et par enkelte billeder fra en danskers debut i Sesilåmi 2011 (Hvilket løb! 52 km betyder at jeg vil forsøge med både Birkebeineren (umuligt at få plads?) og Skarvrennet. Vh Jakob Klister og voks trylles på. Tåge / lavthængede skyer i startområdet: Vi er ved at være klar til start: Mine nærmeste forfølgere i tågen (som varede hele løbet) En deltagers sidste krampetrækninger før målet: Vis rapporten i Turkartet Vis større kart Siter
Zabel Skrevet 6. april 2011 Skrevet 6. april 2011 Blot et par enkelte billeder fra en danskers debut i Sesilåmi 2011 (Hvilket løb! 52 km betyder at jeg vil forsøge med både Birkebeineren (umuligt at få plads?) og Skarvrennet. Tror det er en egen "kvote"/påmelding for utenlandske statsborgere i Birkebeineren. I hvert fall i sykkelrittet mener jeg det har vært slik. Denne utenlandske kvoten har brukt å være åpen etter at påmeldingen for oss norske har vært stengt/full. Dette finner du sikkert ut av ved å sende de en mail, eller se på nettsidene deres. Siter
sirsn Skrevet 6. april 2011 Skrevet 6. april 2011 ..og jammen har du ikke fått med deg min søster også i startområdet helt foran Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.