Jakob Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Kære FF´ere. Blot et par enkelte billeder fra en danskers debut i Sesilåmi 2011 (Hvilket løb! 52 km betyder at jeg vil forsøge med både Birkebeineren (umuligt at få plads?) og Skarvrennet. Vh Jakob Klister og voks trylles på. Tåge / lavthængede skyer i startområdet: Vi er ved at være klar til start: Mine nærmeste forfølgere i tågen (som varede hele løbet) En deltagers sidste krampetrækninger før målet: Vis rapporten i Turkartet Vis større kart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zabel Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Blot et par enkelte billeder fra en danskers debut i Sesilåmi 2011 (Hvilket løb! 52 km betyder at jeg vil forsøge med både Birkebeineren (umuligt at få plads?) og Skarvrennet. Tror det er en egen "kvote"/påmelding for utenlandske statsborgere i Birkebeineren. I hvert fall i sykkelrittet mener jeg det har vært slik. Denne utenlandske kvoten har brukt å være åpen etter at påmeldingen for oss norske har vært stengt/full. Dette finner du sikkert ut av ved å sende de en mail, eller se på nettsidene deres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirsn Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 ..og jammen har du ikke fått med deg min søster også i startområdet helt foran Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.