Malchus Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Hei ! Jeg vurderer å dra på friluftsmessa på lillestrøm til helga, men jeg lurte på om det er noen her inne som har vært der før, og vet om forsvaret selger eller har noen utstilling der ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borgern Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Vært der et par ganger før men kan ikke huske å ha sett det. Eneste gang var noe som het Forsvarsutstillingen for et påar år siden på Exporama. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaser Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Har ikke vært på friluftsmessa før men har sett forsvaret har hatt stand ved forskjellige messer før. Her er forøvrig utstillerlisten for vilmarksmessa http://www.villmarksmessen.no/ut-ab.htm Forsvarets Spesialkommando har stand ser det ut til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperTed Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 var ingen slik stand der hverken i fjor eller forfjor så vidt jeg kunne se. kastet forøvrig gjorårets oversikt over alle stands i forrige uke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasB Skrevet 4. april 2011 Del Skrevet 4. april 2011 FSK(Forsvarets Spesialkommando) pleier å ha stand. Har vært der de siste åra og har alltid sett den! Har ikke sett at de selger noe, men gir bare info om mulighetene der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malchus Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Takker for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solrikioo Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Pleier det å være helt stappa der på lør/søndager? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperTed Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 mer stappa for parkeringsplasser nærme enn hva der vanligvis er inne.. har aldri vært der på en fredag før, men har aldri sett stedet så "stappa" så du må stå i kø. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Så ikke noe fra forsvaret der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borgern Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Nærmeste utsalgs av ting fra forsvaret jeg vet om er på Hvalsmoen ved Hønefoss. Dog er ikke dette forsvarets eget men noen som har kjøpt inn paller. Greie priser uansett. De fører og en del ting som ikke er fra forsvaret så det er litt mer variasjon enn utsalgene som var på Kongsberg og Hauerseter. ÅPent fredag og lørdag 10-16, men ikke alle helger. Har ikke funnet noe kontaktinfo. Hvis noen er der så vær snill å ta bilde av plakat med åpningshelger og legg ut info. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.