Gå til innhold
  • Bli medlem

Oppkjørte skiløyper på fjellet i nærheten av Trondheim? Prosjekt skiglede forts.


Anbefalte innlegg

Dere som har fulgt med i min tråd om "Prosjekt skiglede" vet at jeg hittil i livet ikke har vært spesielt glad i å gå på ski (for å si det mildt), men nå som skigleden er funnet, er utferdstrangen stor, og lysten på fjelltur har kommet snikende. Påska nærmer seg, og siden den er så sen i år, er det vel neppe særlig skiføre i bynære strøk.

Derfor: Dere som er kjent i Trøndelagsområdet: Finnes det oppkjørte løyperi fjellterreng max halvannen til to timers kjøring fra Trondheim? Jeg har intet ønske om å tråkke mine egne spor på fjellet og er ikke videre kjent i fjellheimen når det gjelder vinterlige aktiviteter, men vet at det er mange her inne som helt sikkert at tips og erfaringer å komme med.

Innspill fra skiglade forummedlemmer mottas med glede :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

sjekk skisporet.no

Anbefaler følgende oppkjørte spor:

1. Område fra Selbuskogen skisenter og vestover retning Vardebu, kan også starte i motsatt ende på Høgda.

2. Selbuskogen Skisenter og østover mot NTT Kvitfjellhytta.

3. Fra Vekta og til Kvitfjellhytta, evt videre ned til Selbuskogen skisenter

4. Fra Vekta og forbi Stråsjøen mot Vitjønna/Vordfjellet og ned til Hersjøen/Øverbygda i Selbu

i påska blir det kjørt med snøscooter og sporlegger fra Vekta til Schultzhytta

j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.