Fjellredderen Skrevet 29. mars 2011 Skrevet 29. mars 2011 Jeg skal på langhelg til Praha om noen uker med madammen, og lurte i den forbindelse på om noen her på forumet har noen gode tips i forhold til sportsbutikker det er verdt å få med seg? Jeg regner nesten med at det må finnes i hvertfall en kul butikk som jeg kan slå ihjel litt tid i, når dama handler sko? Siter
famjsv Skrevet 29. mars 2011 Skrevet 29. mars 2011 Mener jeg fant en på et kjøpesenter i nærheten av kruttårnet ved Stare Mesto. Kan ha vært handlesenteret Kotya??? Siter
Zabel Skrevet 29. mars 2011 Skrevet 29. mars 2011 jeg så i hvert fall en tilak-butikk ganske nær det astronomiske uret da jeg var der for noen år siden. husker ikke eksakt, men en titt på tilaks hjemmesider viser at tilak har ganske så mange forhandlere/egne butikker i praha. Siter
Fjellredderen Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Skrevet 31. mars 2011 Ser det Zabel, men finner ikke ut hvor.. Hadde vært fint om prisene matcher alt annet der nede, kunne kanskje gjort et kupp eller 3, da jeg ikke har tenkt å bruke så mye penger på spa og ansiktsmasker.. Siter
mortimeir Skrevet 31. mars 2011 Skrevet 31. mars 2011 De har noe der nede som heter Urquell. Det er verdt hele turen. Siter
famjsv Skrevet 31. mars 2011 Skrevet 31. mars 2011 0,5 til 4,5 kr 200 m syd for Karlov sist jeg var der Siter
Fjellredderen Skrevet 1. april 2011 Forfatter Skrevet 1. april 2011 Sitat De har noe der nede som heter Urquell. Det er verdt hele turen. Et merke eller butikk? Hvor? Plasseringer er vel det mest intressante:) Siter
famjsv Skrevet 1. april 2011 Skrevet 1. april 2011 Sitat Et merke eller butikk? Hvor? Plasseringer er vel det mest intressante:) google? Siter
Fjellredderen Skrevet 1. april 2011 Forfatter Skrevet 1. april 2011 Hehehe, plutselig falt alle innlegg på plass, og jeg er såklart hjertens enig:) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.