christ3103 Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Skrevet 29. mars 2011 Om du plutselig syns vekta på det staviet er greit så blir det plutselig mer å velge i. Se nærmere på de 2 jeg linket til i første posten min så ser du at de gjør omtrent det samme til en billigere penger. Begge er stativer som du vil bli fornøyd med. Og du finner nok ikke noe stativ i carbonfiber med ståhøyde til noe særlig under 2000kr med hode. trenger ikke fancy carbonfibergreier jeg bare noe som ligner altså kan være lav samtidig høy og ikke for tung. Siter
Bøygen Skrevet 29. mars 2011 Skrevet 29. mars 2011 Vet den ikke tilfredsstiller høydekravet, men jeg har en ultrapod jeg er svært fornøyd med. Stabil og fin og tåler mer enn gorillapod i tilsvarende størrelse. Veier mindre og tar mindre plass enn gorillapod SLR som er den som tar omtrent samme vekt. Kan også festes til trær o.l. Med en vekt på litt over 100g er den som oftest verd å ta med. I alle fall når jeg husker det Siter
HVA Skrevet 31. mars 2011 Skrevet 31. mars 2011 Velbon CX mini. Stødig stativ, det trengs hvis man skal ta bilder/video utendørs. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.