AndBam Skrevet 28. mars 2011 Skrevet 28. mars 2011 Hei Jeg har aldri vært i dette området på topptur tidligere, så nå er det på tide. Har lang og solid erfaring fra toppturer fra Hurrungane, Lyngen, Lofoten, Rosendalsalpene, etc. Jeg ar undersøkt toppturer mulighetene i del området rundt Sogndal, men lurer på om noen av dere har noen godbiter. Jeg vil være ekstremt takknemmelig for gode tips . PS! Dette er omeråder har begynt å se på Gunvordalen, Grånipa, Blåfjell, Nystølsfjellet, Frudalen/Frudalshesten, Anestølen, Tugga og Jostedalen. Dersom noen har noen rutetips eller annen info tas det i mot med takk. Mvh Ski entusiast Siter
Gjest Lisa86 Skrevet 28. mars 2011 Skrevet 28. mars 2011 Ja, du nevner jo noen allerede I Sogndalsdalen har du mange muligheter. Blåfjell, Togga og Frudalshesten (som du nevner selv), du kan også ta heisen opp i Hodlekve for å gå opp på Blåfjell og noen andre topper jeg ikke husker navnet på (du finner oversikt på sidene til Sogndal Skisenter/Hodlekve). Det er jo hundrevis av andre topper å gå på, men selvfølgelig kommer jeg ikke på noen i farta Fri Flyt hadde en fin artikkel om turer i Sogndal her rett før jul, du kan jo se der Ellers kan du se om du finner noe her: https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=24379 Og så har jeg hørt rykter om at Fri Flyt skulle gi ut en bok, Toppturer i Sogndal, men den har jeg ikke sett noe til enda (har forsåvidt ikke sjekka på en stund heller...) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.