+TomasF Skrevet 22. mars 2011 Skrevet 22. mars 2011 Jeg bor i Oslo, og min turkammerat bor i Trondheim. Har vært i Femundsmarka, så vi ønsker å være i et annet området enn Femundsmarka. Ønsker å være i et området med mest ørret. Har dere noen forslag? Siter
Knut-Erik Skrevet 23. mars 2011 Skrevet 23. mars 2011 Hva med Dovrefjell? Om ikke akkurat midt i mellom Oslo og Trondheim ligger det i alle fall sør for Trondheim og nord for Oslo... jeg er ikke helt sikker på hvor godt fisket er der, men jeg har da dratt opp noen stekeørreter i elvene der. Fantastisk natur (om man er glad i snaufjell) og gode muligheter for å oppleve villrein, moskus og fjellrev hvis man er heldig. Siter
Allvis Skrevet 12. april 2011 Skrevet 12. april 2011 Kjører du over Dovrefjell og inn mot Oppdal kommer du til et kryss hvor du kan ta av inn mot Nerskogen og Rennebu. Der finner du utrolig fin natur og godt fiske i både elver og vann. Hvis ikke kan du jo reise fra Røros og nordover inn mot Sælbu. Har hørt at det skal være fint der også. Siter
stormåsen Skrevet 23. april 2011 Skrevet 23. april 2011 Hvordan er det med fiskekort i området mellom Oppdal og Rennebu? Siter
Allvis Skrevet 3. mai 2011 Skrevet 3. mai 2011 Kan tenke meg at du enten finner det på inatur eller ved å stikke innom turistkontoret på oppdal. De kan helt sikkert hjelpe deg med alt du trenger å vite edit: Her er hvertfall et kort for Oppdal http://www.inatur.no/infopages/04/45/49/23/Oppdal-Flott-fiske-paa-Loenset.html?isManual=1 Siter
stormåsen Skrevet 11. mai 2011 Skrevet 11. mai 2011 Lønnset er ikke Oppdal, der er bare de som har hytte der som mener det Neida, fint på Lønnset og triveligere enn Oppdal-færre"Sehvorkulogtøffogliksomrikjeger"-folk! Det enkle er ofte det beste så jeg googlet og fant http://oba.oppdal.com/pages/fiske.php Siter
+TomasF Skrevet 10. august 2011 Forfatter Skrevet 10. august 2011 Det ble tur til Tydal. Etter tips fra Tydal fjellstyre dro vi til vannene vest for Nesjøen. Vedlegger kart over området. Siter
arntos Skrevet 22. august 2011 Skrevet 22. august 2011 Fikk du noe der? Har vært der 2 ganger uten særlig hell. Fått fisk på i underkant av kiloen men ikke større. Siter
+TomasF Skrevet 22. august 2011 Forfatter Skrevet 22. august 2011 Jeg fikk ingen fisk. Det var under 10 grader mens jeg var der, så det kan være noen av årsaken. Snakket med en som brukte mark og søkke, og han hadde fått 3 fisker på halvkiloen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.