Humrik Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 Er det noen som vet hvordan snøforholdene er her nå? Jeg og to kompiser skal gå fra Hjerkinn til Mysuseter om en ukes tid, så om noen har vært i området hadde det vært fint å vite litt hva som venter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gal Krokfot Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Har ikkje gått nøyaktig den ruta i år men har vært litt rundt ellers i området. Lite snø men det bør gå greit å gå den ruta. Ruta er dessuten stikka så du kan rekne med at dei som stikka løypa har valgt ei best mogleg rute. Noko skibæring kan påreknast. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humrik Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Takk for svar Har ringt litt rundt, og svarene er mye det samme. Lite snø, men skiføre. Så da satser jeg på at det blir en bra tur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humrik Skrevet 1. april 2011 Forfatter Del Skrevet 1. april 2011 Har nå vært på tur, så jeg kan gi en liten rapport. Fra Hjerkinn var det ekstremt lite snø. Jeg vil tippe ca. 30-40 cm i skogsområdene, og når man kom opp på fjellet var det veldig avblåst, og store partier med mye stein, mose og lyng. Mest panserskare der hvor det var hvitt. Forholdene ble bedre jo lengre sør man kom og et stykke inn i Rondane ble det bra, med litt nysnø oppå et hardere lag. Forsatt enkelte partier med stein, men svært få. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.