Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan fortelle meg hvorfor HH warm stilongs er 2\3 lang? den stopper litt nedenfor kneskålene.

Be ekstremt skuffet når jeg tok den ut av posen og fant det ut.. synes det er helt høl i huet.

Annonse
Gjest Srx (Ron)
Skrevet

Hva angår HH undertøy så kjøper jeg HH workwear undertøyet til HH.

Samme materialene med litt annet mønster.

Jobber i byggevarebutikk og snakket med forhandler om han kunne skaffe HH sportsklær men fikk til svar at arbeidsklær og sprtsklær var forskjellige avdelinger så nei. Men han sa at arbeidsundertøyet er samme teknologi og stoffer som sportklær men med andre mønster og halve prisen.

Denne er knallbra: http://www.hhworkwear.com/ww/products/view/602/75027/Roskildepolotrye

Denne også: http://www.hhworkwear.com/ww/products/view/22/75031/Ribepolomedglidels

De har også utrolig mye flotte fleecejakker og de vanlige "blådressene".

Skrevet

Hvis du har HH warm bukse som er knekort, er det for at du har kjøpt 3/4 utgaven.

Jeg har HH warm bukse som er vanlig lang, og er kjempefornøyd med den.

Brukte dette settet når det var -10-20 en lang periode, og var meget fornøyd.

Ser på hjemmesiden til HH at 3/4 pants er for slalomstøvler ol og koster 599,-

Til sammenligning koster den vanlige buksa 499,- men den er uten de tøffe hvite stripene :)

Gjest Lisa86
Skrevet

(3/4 lang er helt genialt for oss som står på nedoverski) :)

Skrevet
(3/4 lang er helt genialt for oss som står på nedoverski) :)

hehe.. gikk opp et lite lys for meg på første posten om hvorfor den var 3\4, hadde bare ikke sett det før ;)

samtidig var jeg egentlig ute etter en heldekkende warm-longs.. den får seg nok likevel en test-tur i påsken om det er kaldt nok i løypa..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.