christ3103 Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Var tilfeldigvis innom ica-maxi idag der så jeg at de hadde en solcelledrevet teltlykt. Det var en gul liten led sirkel på ca 8 cm i diameter og 1 cm tykk. den kostet 149 kroner. Er dette noe å prøve eller skal jeg skite i det? virker jo temlig smart så slipper man styret med batterier man bare henger den på sekken med den medfølgene karabinen og lar solen lade den opp for å så henge den opp i teltet på kvelden. Noen som vet om noe lignende? eller om den er bra? fulgte også med en lysspreder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathern Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Skulle ikke forundre meg om Dealextreme har noe slikt til 20 kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
REs Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Uten å kjenne til denne lykten så kan jeg bare nevne at det største problemet med billige ledlamper med solseller pleier å være effekten. Jeg har sett en del oppladbare hagelamper som skulle lyse om natten og lades opp om dagen, men lyset de ga var ofte bare en liten glo. Ledlamper trekker lite strøm, en du kan jo ikke få mer effekt ut enn du putter inn. Det svakeste punktet på slike lykter er ofte solsellene. Inne i et telt trenger du ikke mye lys, og med den prisen du nevner så tror jeg ikke at jeg hadde vert redd for å teste den ut. Kjøp en lykt, så ser vi frem til å få en rapport om ikke så lenge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaser Skrevet 18. mars 2011 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg har 3 hagelamper fra Clasern. I vinter har den ene blitt overkjørt av traktoren men begynte å virke etter at den kom fram fra snøen. Her om dagen begynte det å lyse i fra snøen fra ei annen lampe også den lades da opp til tross for 4-5cm med snø over seg. De lyser i hvertfall nok til å se hva man driver med inne i ett telt. Og på sommerlading så lyser de 4-5timer. Nå lyser de ca 2timer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
christ3103 Skrevet 18. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2011 skal innom igjen i morgen kjøper den da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
roysigurd Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 kan du ta bilde av den, å legge ut her... litt spent korsen den ser ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
christ3103 Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 fikk dessverre ikke kjøpt den idag men lover at på mandag så skal dere få et fullt review! hvis jeg husker rett tror jeg at hvis man lader i 4 timer lyser den i 2 timer. eller var det omvendt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
christ3103 Skrevet 19. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2011 Noen som har prøvd denne forresten? http://www.dealextreme.com/p/steel-reuseable-matchstick-wilderness-survival-keychain-19144 virker jo smart? ps: Burde finnes en tråd for alle sånne smarte små gadgets! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaser Skrevet 19. mars 2011 Del Skrevet 19. mars 2011 ps: Burde finnes en tråd for alle sånne smarte små gadgets! Det gjør det https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=22264&highlight= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nisso Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 denne må da vel være no for oss myggkjære normenn. http://www.dealextreme.com/p/ultrasound-solar-power-moles-rats-mosquitoes-repeller-1-aa-600mah-53192 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
christ3103 Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 har nå kjøpt lykten holder på å lade den kommer med omtale og bilder i kveld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
springsteen Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Venter du til i morgen får du kanskje sol så du kan lade den opp også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
christ3103 Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Har puttet den under lampen en stund nå og jeg må egentlig si meg ganske fornøyd er ikke akkurat det beste lyset på markedet men det går fint å lese kart,bok osv inne i teltet. Er ikke helt sikker på om det kommer til å bli min faste turkammerat men tiden vill vise nå fikk jeg jo ikke ladet den så veldig lenge og under en lampe då det var kanskje ikke de beste vilkårene av en eller annen grunn får jeg ikke lagt ut bildene for de er for store :S får heller ikke fått avatar for alle bildene min er for store, kan det noe å ha med å gjøre at jeg har mac? hvordan forminsker jeg dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaser Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 ingenting med mac å gjøre, men du må forminske de ja, Søk på for eksempel ,image resizer mac, Eller prøv noe sånt http://www.shrinkpictures.com/ Kanskje mac'n din har ett bildebehandlingsprogram som kan gjøre dette allerede? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nisso Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Legg de inn i iPhoto, så kan du eksportere de i hvilken størrelse/format du vil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
christ3103 Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2011 https://www.fjellforum.no/oldLinkConverter.php?unRecoverable=1&path=img_1299_2.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaser Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 De vanlige dot it lampene er jo geniale. Viste ikke at det fantes solcelle variant. Skal nok handle inn en slik når jeg kommer over en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
christ3103 Skrevet 22. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2011 Hvor får man kjøpt de vanlige dot it lampene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaser Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 nesten over alt. Vanlige matbutikker hender har dem også. Clas ohlson, elkjøp expert osv er noen av de som antagelig har dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.