Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva har vi her?


Svein

Anbefalte innlegg

Krevende: ja (bl.a derfor jeg la den ut)

Blåbretind: nei

Velledalsområdet: nei

Enig at den kan ligne litt på Blåbretinden, men den er nok nærmere deg enn du tror... Området er veeeldig fotogent...

Såg forresten at Patchell Fjellsport har satt opp Blåbretinden som skitur i april. Fet - Blåbretinden - Riksheimdalen - Straumsheimdalen. Bra tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg fant, jeg fant...

Fant mora til bildeutsnittet... men siden jeg har jukset så skal jeg ikke si det :?:

Gratulere med hjemmesiden forresten! Flott at noen tar arbeidet med å samle området på nett. Det er vel bare Sykkylven som har en portal fra før.

Det blir vel nettutgaven av "Fotturer på Sunnmøre" før du gir deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant, jeg fant...

Fant mora til bildeutsnittet... men siden jeg har jukset så skal jeg ikke si det :D

Gratulere med hjemmesiden forresten! Flott at noen tar arbeidet med å samle området på nett. Det er vel bare Sykkylven som har en portal fra før.

Det blir vel nettutgaven av "Fotturer på Sunnmøre" før du gir deg?

Takk.

Du e'kje nokken liten tosk du Karl :?: Neida, berre kødda.

Nei, noe utover Sunnmørsalpane blir det ikkje. Tenke det blir nok arbeid...

Ps! "mora" mangler det eksakte navnet på toppen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordre Blåtind ja, bilde tatt fra Kvanndalen sist vår, på en tur til Kolåstinden.

Prøvde meg på Søre Blåtind for noen år siden, etter en tur på Grøtdalstindane. Fant ikke en forsvarlig oppgang da (uten tau), så til sommeren skal den til pers... sammens med Nordre Blåtind.

Her er i alle fall hele bildet... Jeg ga nok for mange tips...

post-283-133474388977_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.