Svein Skrevet 25. januar 2005 Skrevet 25. januar 2005 En liten quiz: Noen som kjenner igjen denne toppen? (kvaliteten er litt dårlig pga utsnitt av større bilde) Siter
ozzi Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Særdeles krevende. Jeg og livsnytar har vurdert i en time. Blåbretind sett fra oppstigninga til Trollkyrkjetindane? I alle fall en topp fra Velledalsområdet Siter
ods Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Blåbretind er det definitivt ikke. Men jeg må fundere litt på saken. Siter
Svein Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Skrevet 26. januar 2005 Krevende: ja (bl.a derfor jeg la den ut) Blåbretind: nei Velledalsområdet: nei Enig at den kan ligne litt på Blåbretinden, men den er nok nærmere deg enn du tror... Området er veeeldig fotogent... Såg forresten at Patchell Fjellsport har satt opp Blåbretinden som skitur i april. Fet - Blåbretinden - Riksheimdalen - Straumsheimdalen. Bra tur. Siter
ods Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Det minner mye om Kvanndalstind i Romsdalen, men jeg er i tvil for jeg ser ikke noe til Torshammeren. Siter
Svein Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Skrevet 26. januar 2005 Toppen ligger i Ørsta kommune. Har ikke vært på toppen selv. En lite besøkt topp. Klatring (mener jeg på) Siter
Svein Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Skrevet 26. januar 2005 Nei. Toppen er en "tvilling-topp".... Siter
Svein Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Skrevet 26. januar 2005 Neeeeei... Skal vel være forsiktig med å gi for mange tips... men "tvillingen" er vel mer kjent, kanskje fordi det går an å komme seg opp "uten tau".... Men den er likevel ikke mye besøkt... Siter
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 Skrevet 26. januar 2005 Jeg fant, jeg fant... Fant mora til bildeutsnittet... men siden jeg har jukset så skal jeg ikke si det Gratulere med hjemmesiden forresten! Flott at noen tar arbeidet med å samle området på nett. Det er vel bare Sykkylven som har en portal fra før. Det blir vel nettutgaven av "Fotturer på Sunnmøre" før du gir deg? Siter
Svein Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Skrevet 26. januar 2005 Sitat Jeg fant, jeg fant... Fant mora til bildeutsnittet... men siden jeg har jukset så skal jeg ikke si det Gratulere med hjemmesiden forresten! Flott at noen tar arbeidet med å samle området på nett. Det er vel bare Sykkylven som har en portal fra før. Det blir vel nettutgaven av "Fotturer på Sunnmøre" før du gir deg? Takk. Du e'kje nokken liten tosk du Karl Neida, berre kødda. Nei, noe utover Sunnmørsalpane blir det ikkje. Tenke det blir nok arbeid... Ps! "mora" mangler det eksakte navnet på toppen... Siter
Svein Skrevet 26. januar 2005 Forfatter Skrevet 26. januar 2005 Nordre Blåtind ja, bilde tatt fra Kvanndalen sist vår, på en tur til Kolåstinden. Prøvde meg på Søre Blåtind for noen år siden, etter en tur på Grøtdalstindane. Fant ikke en forsvarlig oppgang da (uten tau), så til sommeren skal den til pers... sammens med Nordre Blåtind. Her er i alle fall hele bildet... Jeg ga nok for mange tips... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.