Klang Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Hei, jeg mener å ha sett at det var noen her inne som har denne: http://www.xcsports.com/produkter/cocoon/primaloft-overbag Ser ut som et ok konsept!? Noen erfaringer med denne ev. andre lignende løsninger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
torhaa Skrevet 17. mars 2011 Del Skrevet 17. mars 2011 Jeg kjøpte en som jeg brukte i Strynefjellet for tre uker siden. Hadde en silkelakenpose innerst, med en dunpose med komfort til -8C, og Cocoon-bagen utenpå. Et par netter var det nede i -25C i lavvoen, og jeg var veldig god og varm. Første natta sov jeg med ulltøy, og våknet etterhvert av at det var altfor, altfor varmt. Nå lå jeg riktignok mellom to andre, og jeg hadde godt underlag. Overbagen varmet nok litt ekstra (vær obs på at det ikke er primaloft på undersiden, bare på siden og på oversiden). Det var også fine frostlag på yttersiden av Cocoon-bagen hver morgen uten at jeg kunne merke noe fukt på innsiden.. På de tre nettene var jeg iallefall storfornøyd med posen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.