Helgeland Skrevet 17. mars 2011 Skrevet 17. mars 2011 Er det påkrevd med skistoppere på skiene i alpinbakken? Tenket å prøve meg med mine xscrem med rottefella bindinger i alpinbakken å de er uten stoppere Siter
torhaa Skrevet 17. mars 2011 Skrevet 17. mars 2011 Veit ikke om det er påkrevd, men det burde være.. Utløses skia midt i bakken og den fortsetter rett ned, og i verste fall treffer et barn i hodet..... ville du også ønske at stoppere er påkrevd.. Siter
Helgeland Skrevet 17. mars 2011 Forfatter Skrevet 17. mars 2011 Tenkte på det jeg også. Men hvilke stopper brukes til telemarsksi? En stropp er kanskje like greit? Siter
Mats Mordal Skrevet 17. mars 2011 Skrevet 17. mars 2011 På telemarkski er det ikke stopper, men en wire som er festet i skoen og i bindingen En sånn feks: http://www.oslosportslager.no/produkt/g3-ski-leashes-fangreimer-skistoppere-for-telemark-6973.aspx Siter
borgern Skrevet 17. mars 2011 Skrevet 17. mars 2011 Skistoppere eller fangreimer er vel påbudt i alle skianlegg. Har vært slik i mange år. Står nevnt på info tavler om bakkevett så vidt jeg husker. Siter
hofstad Skrevet 17. mars 2011 Skrevet 17. mars 2011 Skistoppere eller fangreimer er vel påbudt i alle skianlegg. Har vært slik i mange år. Står nevnt på info tavler om bakkevett så vidt jeg husker. dette er påbudt(ene eller det andre)... har sett opptil flere ganger hvilken skade en ski(med sko faktisk alle gangene???) kan gjøre... heldigvis ikke med et menneske.. rimelig heftig kræsj for å si det slik når en ski kommer i 50 kmh.. A Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.