Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi skal om et par ukers tid til Hvaler med telt. Noen som har tips?

-best teltplasser

-beste steder å fyre opp bålet (lune viker etc) så vi unngår for mye vind

-lett tilgjengelighet for bil

-er det steder vi må unngå?

etc?

Tips mottas med takk!

Annonse
Skrevet

Storesand ved Skjærhallen. Vanlig kampingplass om sommeren. Parkeringsplass et stykke unna. Man må gå et stykke. Fint inne til venstre ved stranden. :-)

Skrevet

En fredelig og skjermet plass er Døvika på Asmaløy. Noen hundre meter på sti over en liten ås fra Skipstadsand gml fergeleie. Tipper du har den plassen helt for deg selv, om du ikke drar dit i sommerferien.

Skrevet

asmaløya er nok det beste, ville saset på det jeg også, bra med ørret der nå om dagen, he he

kirkeøya er fin den også, men mye fredet områder.

ta en tur til yttre hvaler nasjonalpark, veldig fint, men litt oljete om dagen.

Men tror nok det meste er borte før sommeren.

hvaler er faktisk en av de få stedene i norge du kan plukke morkler, god mat sopp.

Fint du ikke skal ødlegge, men om du skal dykke annbefalles ytre hvaler, koraler der nå

• 2 uker senere...
Skrevet

er det fortsatt snø på Hvaler?

En kollega av meg så et innslag på tv i går fra Hvaler med noen surfere, og da var det snødekt det meste av øya.

Trodde det var sommer der ute nå jeg... :?:

Skrevet

Er noe is og snø noen steder enda, men er for det meste is.

Nei våren har akkurat kommet hit nå, tar litt tid før al snø har forsvunnet, kanskje om ca 2 uker :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.