Agnar Skrevet 24. januar 2005 Skrevet 24. januar 2005 Meteorologen snakka kl 19. i kveld om nytt mildvær på vei mot Vestlandet, og fare for regn utover i veka. Så den planlagde turen under fullmånen i morgen såg ut til å gå i vasken. Så det var berre å kaste seg rundt, og ta turen i kveld. Køyrde til Langeland Skisenter, ca 15 min. frå Førde, og kunne ta på skia litt før kl 20. Oppover i lysløypa var det bra med folk, dei fleste rasar rundt på sine fyrstikkski og tynne skidressar. Men det var ikkje målet mitt, eg skulle opp i høgda, og vekk frå det kustige lyset frå sivilisasjonen. Kommen opp på høgste punktet, ca 500 moh, var det berre å stoppe opp og nyte naturen. Praktisk talt vindstille. I aust blinka snøen på toppane på Jølstrafjella, og i vest var Hestane bada i måneskinet. Etter nermare ein halv meter nysnø i helga, gjekk eg ruta motsett vei i går, det meste i intenst snøvær, og nytrakka løype. I dag var løypa fastare, og unnabakkane kunne køyrast i pudder. Hadde tenkt å snu på toppen, men måtte berre fortsette, mot Gjøset- vatnet og stølane. Tilbake i lysløpa etter ca 1,5 t, møtte kun 4 personar, men ein flott oppleving rikare. Vis rapporten i Turkartet Vis større kart Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.