Gå til innhold
  • Bli medlem

Bergans Outlet Langevåg - Erfaringer?


Fjellfant

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på om noen har vært på Bergans Outlet i Langevåg? Hvordan var utvalget og prisene? Tenkte kanskje å ta meg en tur dit, men hvis det bare er utgåtte modeller osv. de selger så dropper jeg det.

Mvh

Fjellfant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Outlet" betyr vel i seg selv at det er eldre modeller det er snakk om, primært fjordårets modeller. Det er ikke utgåtte modeller i og for seg, selv om man finner det også, det er altså snakk om mote-farger som kanskje ikke treffer helt i år. Når det er sagt, har jeg ikke vært på den Outlet'en på denne siden av jul, så jeg aner ikke når de fyller oppigjen butikken med 2010-plaggene. Du burde egentlig ringe å høre om akkurat det. Det er iallefall mulig å gjøre noen kupp der, og tar du turen innom Devold-utsalget samtidig så kan du få med deg mye bra feilvare-klær til en billig pris!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.