Gå til innhold
  • Bli medlem

Butikk for friluftsliv i Bergen


kmelli88

Anbefalte innlegg

Annonse
Må si meg enig i at Sport1 Outdoor vet hva de prater om. All kreditt til Atle & Co.

Fra kredittkortet da eller?

Joa, de er dyre der. Sjelden noe som er priset under veil. pris utenom tømmingsalg mellom sesongene.

Heldigvis deler de ut trynerabatt om man vanker der ofte :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Platou har tapt seg VELDIG de siste årene. Arrogante selgere som egentlig ikke har peiling på produktene de selger. Mye hyggeligere folk med MYE større kunskap på Outdoor.

Veldig enig. Synes og det ofte tar veldig lang tid på Platou før du får hjelp.

Vil og tipse om en ny butikk Drop. De har ikke fjellski og ting for mer tradisjonelt friluftsliv, men om du skal ha nye frikjøringski eller parkski så er det beste butikken i Bergen. De har veldig bra utvalg der de har plukket de beste fra ulike merker istedenfor å føre hele kolleksjoner. De har og demo på de fleste av skia slik at du kan prøve dem før du kjøper. De har og en del beskyttelseutstyr til freeride og jibbing. Så til neste vinter skal de få inn mye teknisk bekledning (noe de mangler nå grunnet at de startet butikken så nylig at de ikke fikk bestilt før denne sesongen). Artig at det er en del butikker i Bergen som skiller seg fra de standard kjedebutikkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dels samd i kritikken av Platou, men eg har fått god service på skihandel og i tillegg har dei skaffa meg ting som ikkje var i butikken med velvilje. Outdoor kunne ikkje hjelpa meg der... men eg har gjort gode kjøp hjå dei og fått god service generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dels samd i kritikken av Platou, men eg har fått god service på skihandel og i tillegg har dei skaffa meg ting som ikkje var i butikken med velvilje. Outdoor kunne ikkje hjelpa meg der... men eg har gjort gode kjøp hjå dei og fått god service generelt.

Outdoor hadde ingen problemer med å bestille inn ting til meg ihvertfall. Men med veil. priser så lenge andre er mye billigere + ekstra ventetid så gadd jeg ikke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.