Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Ser ut som om den er lukket nå. Det var synd.

Men jeg så den på lørdag, og det er helt utrolig at noen i det hele tatt tenker tanken å kjøre ned der. Enig i dette med sporvalget! Hehe.... Litt uheldig!

Skrevet

Jeg er ikke kjent oppi der men for meg så det ut som han havnet baklengs ned på feil side av fjellet. Uansett så det ikke bra ut han kan nok la være å tenke på å spille lotto de neste 20åra for flaksen er nok brukt opp.

Skrevet

Det er litt vanskelig å se ja, men det ser ut som det er veldig mye stein der han detter og siden han starter med fritt fall så ser det ut som det er siden han kikker ned på, men uansett så er det mulig begge sider er "feil" side :)

Skrevet

stubaital gletscher er en isbre rett ved innsbruck..

høyeste punktet som er omtrent i de trakter han er i ligger på over 3000 m.

må se videoen igjen for å se akkurat hvor han skal, men jeg er rimelig sikker på at det er et sted jeg har vært å kikket på.. det går en renne på høyresiden OG venstresiden av hvor han "detter" ned.. han driter seg rett og slett ut og sklir bakover og over kanten..

A

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.