Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor er det skareføre? (Oslo)


Babelfish

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst å få testet fjellskia mine skikkelig til helgen, og lurer på om noen har tips til et sted som er mulig å nå med bil fra Oslo, hvor det er hardt/skare så man kan gå utenfor sporet? Vil gjerne gå et sted det ikke er så mange andre, har også ei bikkje som trenger å få løpt løs litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neppe så mye skare noe sted nå. Har jo kommet nysnø flere ganger siste 14 dager og stort sett vært kaldt.

Litt mildere nå.

Skulle jeg gjette på noe må det være nærmere sjøen i Østfold eller Vestfold. Der blilr det noen pluss nå i helgen men ikke sikker på om det blir mildt nok på dagen og kaldt nok på natta til at det evt blir gangbar skare på kvelden eller tidllig morgen.

Var på Norefjell helgen som var , der var det hvertfall bare tørr løsnø så vidt jeg så. Kunne vært mildt i høyden noen steder eller hard snø pga vind.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.