Gå til innhold
  • Bli medlem

Gaustatoppen - Starte hvor?


Gjest Barsknorway

Anbefalte innlegg

Gjest Barsknorway

Tenkte meg en tur på Gaustatoppen ila uke 9, men lurer litt på hvor det er greit å starte..

Skal jo selvfølgelig gå opp på ski, ikke bruke heisen (det ville hvert flaut :lol: ).

Har sett at flere har gått fra siden mot Gaustablikk (Svineroe e.l.), men lurte på å gå fra Råenden/Bitringsnatten/Haugestøl som ligger sør-øst for Gautadkne. Ser her at ut.no/kart har ført opp vinterløype som da går over hele Gaustadfjellet...

Hvordan er det med parkering på de forkjellige stedene og hvilke forslag/erfaringer har folk med turer på Gaustatoppen? Starte hvor?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barsknorway

Jeg leste artikkelen din fra linken og jeg bøyer meg i støvet!

Burde nesten skrive bok du Sondre :D Og send den inn til Larsforlaget.

Ta alle innlegg og historier fra 2k prosjektet ditt og sett det sammen til en bok.

Jeg hadde kjøpt den :)

Takk for hjelpa. Var vel alt jeg trengte å vite, og mer til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.