glenngb Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i coleman 21 glødenett i osloområdet? Skal i kollen noen dager til uka og tenkte da å ta med min arvede coleman powerhouse unleaded fuel 295. Tror jeg fant ut at den bruker mantle21. Får jo bestilt på nett men da er det jo leveringstid osv.. Noen som har forslag? Takker for all hjelp!! Siter
Byrypa Skrevet 20. februar 2011 Skrevet 20. februar 2011 Ser ut til at Amfibi outdoor på Lillestrøm har http://www.amfibi.no/display.aspx?menuid=116&prodid=7226 Endring: Lampa di er antagelig en eldre modell, ikke sikkert dette glødenettet vil passe. Siter
gremlin Skrevet 21. februar 2011 Skrevet 21. februar 2011 Er du nødt til å ha ett orginalt Coleman glødenett da?? Siter
glenngb Skrevet 24. februar 2011 Forfatter Skrevet 24. februar 2011 Skal sjekke på amfibi. Er det ikke noe med størrelsen osv på disse nettene? Noen som vet det? Siter
runegutt123 Skrevet 24. februar 2011 Skrevet 24. februar 2011 Skal sjekke på amfibi. Er det ikke noe med størrelsen osv på disse nettene? Noen som vet det? Jo. Forskjellige Colemanlykter bruker forskjellig størelse på nettet(ene) sjekk Coleman.com eller spør på spiritburner.com Mange "Lampies" der Siter
glenngb Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Skrevet 2. mars 2011 Da har jeg fått pakke:) Veldig greit med ebay og selgere som sender kjapt.. Takker for all hjelp Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.