Atomsilda Skrevet 19. februar 2011 Skrevet 19. februar 2011 Er det noen som kunne tenke seg å bli med på topptur til Sagtinden (Trolltind) i Rondane i morra?? Topp vær er det meldt! Ta kontakt med meg på telefon 99476630 Siter
Atomsilda Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Skrevet 19. februar 2011 Kom igjen nå folkens!! Noen spreke fjellvandrere som har lyst på en fin fjelltur i Rondane må det vel være!! Siter
martin.m Skrevet 19. februar 2011 Skrevet 19. februar 2011 Skulle gjerne ha blitt med, men ble onkel i går, så helgen blir brukt til besøk og beundring av gutten (som nok skal bli en turfantast). Skal oppover onsdag kveld i stedet, håper været holder seg. Siter
Molby Skrevet 3. mars 2011 Skrevet 3. mars 2011 Ble det tur på deg, hvordan var forholdene? tenker meg oppover på søndag hvis været holder. noen som vil være med? Siter
Atomsilda Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Skrevet 3. mars 2011 Hei!! Det ble IKKE tur....men en annen her på Fjellforum har nå lyst på tur til søndag. Jeg jobber til kl 18 på lørdag...så jeg er litt usikker. Ser det an litt...og venter på gode værmeldinger for helga. Det kan bli en fin tur dette...langt, men snillt terreng da Når må du ha seinest beskjed...og hvor holder du til ? Siter
Atomsilda Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Skrevet 4. mars 2011 Ha,ha,ha....nettopp ja!! Vel....ser an yr.no litt til Siter
Gal Krokfot Skrevet 4. mars 2011 Skrevet 4. mars 2011 Eg er kanskje interessert i tur sundag. Starter dykk frå Mysusæter eller Høvringen? Siter
Atomsilda Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Skrevet 4. mars 2011 Hei!! Blir vel sannsynligvis fra Mysuseter....slik det ser ut nå med meldingene så har jeg lyst på turen Vi høres! Siter
Gal Krokfot Skrevet 4. mars 2011 Skrevet 4. mars 2011 Om yr.no har rett for ein gongs skuld skal ikkje eg sitte inne sundag... Er det fjellski eller køyreski dykk bruker? Siter
Atomsilda Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Skrevet 4. mars 2011 Hei!!! Bruker vanlige fjellski. Nå blir vi antagelig fire mann med på turen. Mayhassen blir trolig også med!! Ta kontakt på mail du,- så prates vi der Siter
Molby Skrevet 4. mars 2011 Skrevet 4. mars 2011 det kan jo være en ide å starte litt tidlig og stikke innom storsmeden på vei hjem? Siter
Atomsilda Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Skrevet 4. mars 2011 Ja...det blir jo en tidlig start. Har nå vært på Storesmeden....og vil helst hjem i "rimelig" tid Vi får nå se an vær, tid og lyst. Ikke VELDIG langt opp til toppen, men noen høydemetre er det...ca 250 tror jeg det er fra Steet- Siter
Molby Skrevet 8. mars 2011 Skrevet 8. mars 2011 takker for kanonbra tur! jobber med turrapport på fjelltopper.no Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.