wildalfred Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 heisann for en uke siden bestilte jeg en kniv fra chestnutridgeknifeshop.com. jeg sjekker bestillingsdetaljene på siden og det står pending. det har det stått helt fra begynnelsen av, det har ikke endret seg. noen andre som har bestilt kniv fra denne siden eller en lik side, og det samme har hendt?? Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro. det er jo en uke siden jeg bestilte, ingen mail er mottat eller noe. erfaring? på forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henrik.S Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Er det trukket penger fra kontoen din? Om det er det får du bare smøre deg med tålmodighet, kan ta alt fra 1 uke til 4 uker før den kommer Chestnutrigde er til å stole på, aldri hatt noe trøbbel med de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wildalfred Skrevet 17. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2011 oisann tar de så lang tid, da får jeg bare smøre meg med tolmodighet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiskekongen Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Min siste bestilling tok lang tid. Fikk tilbakemelding om at de ikke hadde ESEE knivene inne på lager, og ventet ny forsyning snart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uppis Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg bestilte en ESEE kniv fra knifecenter.com den 3.1. Jeg fikk den sist torsdag, altså etter 6(!) uker. Etter litt purring fikk jeg vite at ESEE hadde 3 ukers leveringstid nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.