Mayhassen Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Hjemme igjen etter en flott helg på vestlandet. Lørdag ble det tur til Nørdre Midtmaradalstinder i drømmeværet. Søndag (i dag) før vi kjørte hjem stakk vi oppom Molden, flott skitur i sol med noe vind på toppen. Limte kjapt sammen noen klipp fra kompaktkamera for å gi dere gleden av UTSIKTEN og NATUREN jeg og Atomsilda opplevde på lørdag! Vis rapporten i Turkartet Vis større kart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emil Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Det såg virkelig kjekt ut, fint vær og tilsynelatende fine snøforhold Behagelig filmproduksjon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Sprek tur dere hadde der Jørn og Øyvind! Berges renne er bratt altså! Er vel oppi 50 grader på det bratteste så vidt jeg vet, men snøforholdene var gode virket det som? Kjenner jeg blir en smule misunnelig her jeg sitter i sofaen med sår hals... Du begynner å få teken på dette med videorapporter, Øyvind! Keep up the good work! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Busken Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Bra snutt fra bra tur! Fint med artig teksting på deler av filmen og bra at den ikke var for lang. Så fikk vi også sett Storen på sitt aller peneste! Gratulerer til Jørn med to nye "krøss". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayhassen Skrevet 14. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2011 Her kan du sikle litt mer på Storen Busken.. og et par andre tinder! Absolutt enig med deg angående "Storen på sitt peneste"! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eirik B. Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Gratulerer med flott tur! Men var ikke mye snø akkuratt, bra den så fast og fin ut i det minste Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oyvindbr Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Ord blir latterlig fattige Kanskje var dette årets flotteste tur for dere begge... Vet at det finnes nok av planer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eriklightweight Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Mayhassen: Satt dere noen snøanker på vei oppover? Og hvordan foregikk returen? Gikk dere bare ned, eller sikra dere? tenkte å ta noen dager her i påska og da står berges på lista....men er ikke mye info å finne om den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayhassen Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 Hei, satt vel en snøbolt i øvre del av renna der det var fast nok. Sikret et par andre steder med kiler i fjellet samt en gammel bankebolt minnes jeg. Vi returnerte samme vei og lot sikringene stå til vi returnerte. Renna er ikke vanskelig, det som kan bli utfordringen er gleppa mellom renna og breen - vær obs på denne (ikke lett synlig med mye pudder, men du finner fort ut hvor den er:)) Har også gått renna ned usikra på sommeren. God tur! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.