Gå til innhold
  • Bli medlem

Beste atkomst til Åmotdalshytta vinterstid?

500fjell

Anbefalte innlegg

Annonse

Grønnbakken er et godt utgangspunkt, hvor Reinheim passer for en rast. Etter Reinheim går ruten utsatt og kupert gjennom Leirpullskaret, hvor vinden kan ta skikkelig.

Et alternativ er bil opp Skiferen (Golan - Sæterfjellet). Sjekk at veien er åpen. Da starter man på 1250 m.o.h. og vandrer i flatt terreng forbi Tjønnglupen, ned over Åmotsflyin og fram til Åmotdalshytta. En flott tur, men også her kan det være utsatt over flyin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Om du ikkje har vært inne og sjekka sjølv enda so kjem det ein kjapp sitrap her:

Skal ikkje skryte altfor mykje av skiforholda, stort sett lite eller ingen snø. Går greit inn til Reinheim (stikka løype frå Kongsvoll)

men over Leirpullskaret er det litt baukete. Salig blanding av stein og kjøva is med eit tynt lag fjærlett puddersnø på toppen som

dekka akkurat nok til at du ikkje ser om det er snø, is eller stein framfor deg. Spesielt ned Åmotdalen var steggjern betre egna enn

ski på ein del felt. I iskjøvinga stakk det ofte opp stein som du ikkje såg (på grunn av snølaget) før skia satt fast på den med påfølgande

tryn. At eg ikkje fekk beundra beinpipane mine etter den turen er fortsatt eit mysterium... :lol:

Vær oppmerksom på mykje rein i området. Åmotdalen var heilt nedtråkka av reinsspor. Støkte sjølv opp ein flokk (150 par reinsauger

ser diverre betre enn eit par Krokfotauger) som drog avgarde fleire kilometer nedover Stroplsjødalen.

Oppsummering: Dette er ikkje turen du tek om du har nye ski som du er svært stolt av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var planen min også. Den vart redusert til ei runde rundt Åmotdalshytta, men det var av andre årsaker.

Du unngår jo verste delen (Larsuri og Larstelet) når du går frå Skiferen. Skal ikkje uttale meg so mykje

om forholda videre innover men Lesjasida bruker å ha noko meire snø enn Dovre, sjølv om det kanskje ikkje

såg så bra ut.

Vil anta at toppane der inne kan være svært avblåste og isete no.

Veit du om vegen opp ved Sætra er brøyta heilt opp?

Skal sjølv ta turen oppatt, men venter på meire snø eller sumar.

post-1129-133474741625_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.