Erik Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Blir litt reklame dette her, men det passerer vel sensuren... Det ser ut til å bli seminar også i år, nærmere bestemt på Rikshospitalet førstkommende lørdag (22. jan) fra 9 til 15. Programmet ser dere her: http://www.redningsnett.no/article/view/29747.html Jeg var der ifjor og fikk inntrykk av at målgruppen var i like stor grad vanlige gærninger som skal til høye og/eller eksotiske fjellområder som fagfolk. For å få noe glede av det bør man ha unormal stor interesse av problemstillingene som tas opp, eksempelvis fordi man skal på ekspedisjon til Himalaya, Aconcagua, Denali, Elbrus el.l. Det er mulig programmet er noe mer spisset inn mot fagfolkene i år, uten at jeg skal si dette for sikkert. Det var forøvrig veldig interessant ifjor, også for vanlige ekspedisjonsdeltagere. I tillegg til det faglige var det mange av foredragsholderne som passet på å vise frem de råeste lysbilder fra turene sine. Jeg er for ordens skyld kun deltager og ikke en av arrangørene av seminaret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.