aleks Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Man har jo fått med seg den sist tids skuffelse over få tur-rapporter, så da kan man jo bidra litt selv. Dog mest i form av bilder. En kort skitur på knappe mila i rolige omgivelser (vel, det blåste ganske så mye den dagen). Området er nordsiden av Hallingdal, nord for Ål. Med Hallingskarvet vestover og Reinskarvet nordover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
martin.m Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Takker for bildene aleks. Likte godt "the dog" bildet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oyvindbr Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Har gått på ski i området en gang for tre år siden da JPV bodde i Ål. Med bedre tid skulle vi kommet oss opp på Reineskarvet. Er ikke den såkalte Eventyrløypa i området også? Fine vidder oppi der, og Kyrhovda har jo brukbar utsikt vet jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LpKlem Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Hallingdalsløypa, tidligere Eventyrløypa; http://www.eventyrveien.no/index.php?c=5&kat=Overnatting&tellusid=350794〈=no Gikk selv tur fra Skaraåsen (Gol) til hytten min i Mysetområdet nå på lørdag med flott utsikt over Blåbergi & co i strålende sol. Men så var det det med en meget tilstedeværende vind som gjorde at turen tok en smuuule lenger tid enn planlagt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aleks Skrevet 8. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2011 Fine vidder oppi der, og Kyrhovda har jo brukbar utsikt vet jeg. Det er fine og svært lite besøkte vidder i området, ja. Spesielt hvis man drar vestover i området hvor Hol og Åls kommunegrense går. Har vært på sommerturer der mange ganger uten å møtt ett eneste menneske. Utsikten fra Kyrhovda er mildt sagt bra ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.