Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte en ESEE-4 fra knivesshipfree og fikk tilsendt en RC-4. Den ser lik ut på bilder men mener du RC-4 er av dårligere kvalitet enn ESEE-4?

Samme kniv, annet navn. RC4 og ESEE 4 er akkurat samme, bare fra forskjellig tid :-) Gratulerer med en helt fantastisk kniv :)

Annonse
  • Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Skrevet

Jeg foreslår Mora 2000. Billig ca 200,-. Enkel å sette opp. Supergodt grep. Lett å rengjøre. Sitter godt i slira. Så billig at man har råd til å miste den. Kan brukes til alt. Men kan aldri bli et fullgodt alternativ til en kniv man har laget selv. Bladlengde, 115 mm. Med blad i rustfritt stål. Gummiskaft.

Ståle

Skrevet
har du helt simpelt diamant slipesten så går d svingende fort å kvesse.

eggen på fallkniven er vel konveks og metallet er av pulverstål om jeg ikke tar helt feil?

skulle tro at det er vanskelig nok å kvesse en konveks egg med en diamant slipesten?

og hvor varig den eggen blir lurer jeg også på siden stålet er veldig hardt på skalaen..

Skrevet

Jeg bestilte en ESEE-4 fra knivesshipfree og fikk tilsendt en RC-4. Den ser lik ut på bilder men mener du RC-4 er av dårligere kvalitet enn ESEE-4?

Hvilken egg er det på RC-4 forresten?

Skrevet
Jeg foreslår Mora 2000. Billig ca 200,-. Enkel å sette opp. Supergodt grep. Lett å rengjøre. Sitter godt i slira. Så billig at man har råd til å miste den. Kan brukes til alt. Men kan aldri bli et fullgodt alternativ til en kniv man har laget selv. Bladlengde, 115 mm. Med blad i rustfritt stål. Gummiskaft.

Ståle

støttes!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Annonse

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.