Gjest Otto Støver Skrevet 4. februar 2011 Skrevet 4. februar 2011 Tidligere har jeg og sikkert mange andre hatt glede av det kartet som var på Inatur.se sin internetside. Nå er dette kartet borte og erstattet med et helt elendig tilbud. Det kartet som var, var egentlig en kopi av fjällkartan, med hytter, stier, skootertraseer, skoterforbudsoner ol markert. Er det noen som har et godt forslag til annet internet-kart med de samme mulighetene som det forrige kartet hadde? Otto Siter
500fjell Skrevet 4. februar 2011 Skrevet 4. februar 2011 Hei! Sjekk denne http://kso.lantmateriet.se/ksos/index.html Siter
Willy Skrevet 4. februar 2011 Skrevet 4. februar 2011 Jeg ble virkelig overrasket da jeg gikk inn på kartet til inatur.se. Det er jo helt ubrukelig nå. Det som i tillegg til detaljer var fint med det forrige kartet var at det overlappet langt inn på norsk side, noe de norske ikke gjør på svensk side. Der stopper det på grensa. Har mange gang lurt på hvorfor. Dette gjelder jo også papirkart. Kartet til lantmateriet.se ser bra ut, men er i minste laget. Går ikke å "blåse opp". Siter
qwer993 Skrevet 5. februar 2011 Skrevet 5. februar 2011 Friluftskartan kan lastes ned på nett på "vanlig" måte, om det er denne type internet-kart du vil ha. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.