Gå til innhold
  • Bli medlem

Kart for svenske fjell på internet.


Gjest Otto Støver

Anbefalte innlegg

Gjest Otto Støver

Tidligere har jeg og sikkert mange andre hatt glede av det kartet som var på Inatur.se sin internetside. Nå er dette kartet borte og erstattet med et helt elendig tilbud. :twisted:

Det kartet som var, var egentlig en kopi av fjällkartan, med hytter, stier, skootertraseer, skoterforbudsoner ol markert. Er det noen som har et godt forslag til annet internet-kart med de samme mulighetene som det forrige kartet hadde?

Otto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble virkelig overrasket da jeg gikk inn på kartet til inatur.se. Det er jo helt ubrukelig nå.

Det som i tillegg til detaljer var fint med det forrige kartet var at det overlappet langt inn på norsk side, noe de norske ikke gjør på svensk side. Der stopper det på grensa. Har mange gang lurt på hvorfor. Dette gjelder jo også papirkart.

Kartet til lantmateriet.se ser bra ut, men er i minste laget. Går ikke å "blåse opp".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.