tyggis Skrevet 2. februar 2011 Skrevet 2. februar 2011 Hei. Det er et bilde øverst på denne nettsiden: Hvor er dette? Håper at noen av dere fjellfolk kan svare selv om fjellet er sett fra vannet På forhånd takk. Siter
steinur Skrevet 3. februar 2011 Skrevet 3. februar 2011 Hvis du speilvender det blir det svært likt det en ser fra litt vest for Skei i Jølster, innover Kjøsnesfjorden. Siter
tyggis Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Skrevet 3. februar 2011 Takk, ja, det er jo godt mulig det er speilvendt. Det vet jeg ikke. Siter
Vandrefanten Skrevet 3. februar 2011 Skrevet 3. februar 2011 Godt observert av steinur med den speilvendingen. Den hadde ikke jeg greid i hvert fall. Fant ett bilde av det fjellet som ligger bak neset og det kan se ut som om det er Søgnesandsnipa. Ikke speilvendt vel og merke og det er tatt i området rundt neset. Siter
qwer993 Skrevet 3. februar 2011 Skrevet 3. februar 2011 når de først skulle redigere og endre bildet, kunne de tatt med seg bølgene på vannet Siter
springsteen Skrevet 3. februar 2011 Skrevet 3. februar 2011 Men jeg tror ikke det er speilvendt. Jeg tror de er tatt fra hver sin side (altså et langt ut og et langt inn i fjorden). Siter
Agnar Skrevet 3. februar 2011 Skrevet 3. februar 2011 Bildet er speilvendt, og tatt frå Jølstravatnet. Det kvite huset til høgre er Huus, bak kan Bjørga så vidt skimtes. Lenger bak ligg Kjøsnes på høgre sida, med Sunde på venstre, og Kjøsnesfjorden innover mot Lunde og Jostedalsbreen lengst bak. Det andre bildet er teke på sørsida av Jølstravatnet, mot Sunde og Søgnesandnipa. Siter
PI Skrevet 4. februar 2011 Skrevet 4. februar 2011 Flere enn meg som ler litt av shipping-firmaet som driver shipping på ferskvann? Siter
afe Skrevet 4. februar 2011 Skrevet 4. februar 2011 Flere enn meg som ler litt av shipping-firmaet som driver shipping på ferskvann? Ferskvannsshipping er ikkje så uvanleg andre stader i verden. Du treng ikkje reise lenger enn til dei store elvene i Tyskland. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.