Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjelltur Høvringen - Otta


chrissern

Anbefalte innlegg

Jeg har planer om å ta med meg bikkja og gå fra Høvringen "sentrum", opp via Anaripiggen, Formokampen og videre følge Rondane til jeg kommer til Otta.

Planen er å bruke 2-3 dager på dette i juni/juli/august.

Jeg har planer om å droppe telt og hytter, og heller bruke jervenduk/sovepose, eller eventuelt komme meg ned til tre-grensen og lage gapahuk.

Dette fordi jeg ikke vil ha en "telttur", men mer en opplevelse/survivaltur, og fordi jeg liker sove under relativt åpen himmel isteden for telt.

Noen som vet om noen gode fiskevann i området? Har prøvd det nordre av Søre Hårtjønn flere ganger for mange år siden, men kun fått fangst en gang..

Er det kommet noen nye regler på fiske i Rondane?

Og har dere noen tips til rute, terreng, temperatur eller andre kommentarer til turen så vil jeg gjerne høre de?

En annen ting jeg lurer på: Helsport Fjellduk Xtreme eller Jerven Thermo Extreme?

Ser det er over 1500 kroner forskjell i pris på de (999 for Helsport Xtrem og 2699 for Jerven Thermo Extreme), men samtidig så kom Helsport sin best ut av Villmarksliv sin test. Har heller ikke funnet at noen med Helsport sin duk, har skrevet om den her på forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.