Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Jeg er en svergen tilhenger av berghaus sine produkter. har alltid vært det og kommer nok alltid til å være det. Desverre er det ikke så enkelt å få tak i dette bestandig, spesielt ikke når de er bare intersport som selger det. Noen som har noen nettsteder som er rimelige og ok å handle berghaus klær fra? Siter
+Rino Holt Larsen Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Er langt fra sikker, men prøv med www.toppfritid.no - tror de selger Berghaus-produkter, også klær. Dette er en utmerket friluftsbutikk som holder til i Sarpsborg, og som ved bestilling sender ut artikler per post. Siter
Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 En ting er nettbutikk - er det noen som kan fortelle meg hvor i oslo de har et godt Berghaus-utvalg, slik at man kan få se, kjenne på og prøve varene også?? Siter
Rune Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Å kjøpe tekstiler i nettbutikk, er ikke særlig lurt nei. Som oftest får man feil størrelse og må returnere hele greia! Berghaus produkter: Av en eller annen merkelig grunn, er det ikke lenger så enkelt å få tak i disse produktene. Hverken Scandinavisk Høyfjellsutstyr, Sportslageret eller Sportsnett, som alle har egne butikker i Oslo-området, selger Berghausprodukter lenger, (ihvertfall finnes ikke produktene annonsert på nettsidene deres). Jeg har selv flere Berghaus-produkter beregnet til turbruk, men disse er kjøpt for endel år siden. Ryggsekken min ble kjøpt på Speidersport for 20 år siden, og er fortsatt ypperlig å bruke. Hva med å prøve SportCo på Rådhusplassen, Speidersport i Stortingsgata eller f.eks. Sportshuset. Lykke til i jakten! ________________ Rune. Siter
Gjest Anonymous Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 Å kjøpe tekstiler i nettbutikk, er ikke særlig lurt nei. Som oftest får man feil størrelse og må returnere hele greia! Berghaus produkter: Av en eller annen merkelig grunn, er det ikke lenger så enkelt å få tak i disse produktene. Hverken Scandinavisk Høyfjellsutstyr, Sportslageret eller Sportsnett, som alle har egne butikker i Oslo-området, selger Berghausprodukter lenger, (ihvertfall finnes ikke produktene annonsert på nettsidene deres). Jeg har selv flere Berghaus-produkter beregnet til turbruk, men disse er kjøpt for endel år siden. Ryggsekken min ble kjøpt på Speidersport for 20 år siden, og er fortsatt ypperlig å bruke. Hva med å prøve SportCo på Rådhusplassen, Speidersport i Stortingsgata eller f.eks. Sportshuset. Lykke til i jakten! ________________ Rune. det er kun intersport kjeden som fører berghaus! Siter
Rune Skrevet 18. januar 2005 Skrevet 18. januar 2005 En ting er nettbutikk - er det noen som kan fortelle meg hvor i oslo de har et godt Berghaus-utvalg, slik at man kan få se, kjenne på og prøve varene også?? Hvis du vet hvilken butikk som fører Berghaus, hvorfor spør du da ..... På ovennevnte innlegg, ser det jo nesten ut som du ikke vet Så vidt jeg vet, fører heller ikke XX-Large og G-Sport Berghaus, men Sportshuset hadde Berghaus-produkter for noen år siden. Har selv kjøpt produkter av dette merket her! ____________ Rune. Siter
Gjest Anonymous Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Rune - en liten misforståelse hos deg nå - det er nemlig to forskjellige gjester på samme tråden, jeg er nemlig "gjest nr1" og fikk svar fra gjest2", og takker for det! Siter
Ingunn Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 I tillegg har Toppfritid Berghaus-produkter. http://www.toppfritid.no/ Siter
Rune Skrevet 19. januar 2005 Skrevet 19. januar 2005 Siste: Oslo Sportslager selger nå ryggsekker fra Berghaus, (forøvrig på tilbud for tiden til 1/2 pris)! Se ellers på denne linken: www.oslosportslager.no _____________ Rune. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.