Henrik.S Skrevet 27. januar 2011 Skrevet 27. januar 2011 http://www.freeride.se/content/5220/ Jeg vet om en som må kjøpe seg k2 sidestash neste år hvertfall Siter
Cerberus Skrevet 28. januar 2011 Skrevet 28. januar 2011 Sikle... Er nåværende sidestash uten rocker? Har tro på at det blir en vinneroppgradering i tilfelle. Siter
Henrik.S Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Skrevet 28. januar 2011 Sitat Sikle... Er nåværende sidestash uten rocker? Har tro på at det blir en vinneroppgradering i tilfelle. Årets er med rocker den også Eneste forskjellen er nok designen, den er vannvittig rå i år, og enda råere neste år Også jeg som fårn billig a gitt Eneste jeg misliker er at den blir veldig lik Hardside som jeg har fra før! Siter
ozzi Skrevet 28. januar 2011 Skrevet 28. januar 2011 Fyttihelvete noe så stygt. Dette blir værre og værre for hvert år. Dynastar får godkjent, men ellers ser det ut som om de er designet på 80-tallet av en fjortis som digger Iron Maiden. Godt at jeg har såpass til ski at jeg kan vente med nye til trenden snur. Ski skal ha et rent og enkelt design, gjerne med noen langsgående striper, og i naturens farger. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.